sâmbătă, 3 februarie 2007

Vreau sa fiu iar copil...

*fara griji...
*fara suparari,temeri,tradari...
*fara Parazitii si VeritaSaga...
*fara sa stiu ce e aia "a iubi", fara lacrimi...
*fara televizor, fara calculator...
*fara "prieteni",amici...
*fara ganduri sinistre, sinucigase...
*fara tigari, fara alcool...fara bere, vin, tequila, votka si whisky Ballantine's...
*fara eu cea de acum:

**care analizeaza tot...
**care se gandeste de doua ori inainte de a face un lucru...
**care ia o decizie numai cu un scop anume...

***eu cea care acum mult timp aveam constiinta...
***cea care era preocupata si de cea mai neinsemnata problema a unui "homles"...
***cea fara lacrimi...


*mi'e dor de mine...aia sensibila...
**o noua era: a insensibilitatii...
***ma iert,caci sunt ateu, si am dreptul asta...eu singura mi'am dat voie sa fac asta...
*nimeni nu ma va calca in picioare, chiar daca aceasta va fii impresia pe care o voi lasa...niciodata...
**nu sunt ceea ce par, sunt ceea ce vreau sa arat...
***nu vreau sa arat exact ceea ce simt, pentru ca ori ar fii greu sa ma suport...ori cel de langa mine s'ar speria si m'ar lasa singura...

Mi'e rau...Dar nu e cazul sa afli... E prb mea...
M'am urat...ani... Acum ma ridic in slavi... e vremea sa recuperez!