sâmbătă, 24 martie 2007

Timp ... cum poti intr'o zi sa schimbi in oameni mari niste copii?

Nu eu am vrut sa vin in Sincai, ci pe mine Sincaiul m'a dorit!
Ani de liceu?
Ce sunt aia? De ce se spune ca e cea mai frumoasa varsta ? De ce se spune ca e cea mai frumoasa perioada din viata unui om? Sunt defecta? /:) Nu.. nu e de ras... incep sa'mi pun un semn de intrebare ... mai am putin si trec a 11'a ... Nu'mi vine sa cred ... nici nu sthiu cand au trecut 2 ani de liceu ... dupa ce ca au fost si grei si stresanti ... plini de posibile corigente ... si o corignta pe vara, tot rpd au trecut?! Uneori imi spun ca era mai bine in generala ... alteori ca va fii mai bine la facultate ... nu sthiu de ce nu mi se pare liceul asa cum se zice ca e... La liceu am dat piept cu viata ... am luat'o in pwla sau m'a luat ea pe mine de cele mai multe ori ... am plans mult... dar am si ras ... Ma maturizez si uit sa rad ... iar atunci cand incerc s'o fac, nu sthiu cum ... cum sa rad sau de ce? Ma streseaza absentele cum nu ma streseaza un 3 la fizica [pt ca atat o sa iau] ... ma streseaza clasa ... mereu m'am intrebat de ce toata lumea tipa cand se suna de pauza?! de ce in ore nu urla, iar imediat cum suna "clopotelu" ala infect ... ca de lagar ... toti elevii se transforma in monstrii ... fiinte extrem de urate ... de ce nu pot sta in liniste si pace ... ? poate eu sunt anormala, din moment ce toata lumea tipa... poate la ei e normal ... desi... ma indoiesc ca ar trebui sa fiu si eu una din acei monstrii! M'am intrebat mereu de ce monstrii se joaca cu creta prin clasa? chestia asta nici in clasele mai mici nu am intalnit'o...care e satisfactia sa te lovesti cu creta? /:) fuck off... de ce nu suntem o clasa unita? de ce sunt rasista?? [nu comentez] ... de ce imi vine uneori sa iau la palme cativa colegi din clasa si sa matur cu ei pe jos? de ce suntem atat de rai intre noi?! noi sa fim sanatosi ...

Mi'am inchipuit ca v'a fii altceva ... mi s'a spus intr'a 9'a ...ca sunt abia la inceput ... pana ma acomodez... dupa aceea mi s'a spus : "clasa e de vina" ... m'am mutat din clasa... si nu mi s'a mai zis nimic ... problema e la mine ... poate mi'am imaginat prea mult cum va fii liceul... si cum sunt eu f f visatoare ... probabil ca intr'a 9'a am clacat tinand cont ca nimic nu semana cu viziunea pe care o avusesem ... daca ma intrebi cum as vrea sa fie viata de liceu ... nu sthiu ce sa ti spun ... decat ca as vrea sa fie altfel ... Ani de liceu ...


Oricum ... ce'mi place f f mult, e site'ul liceului facut de niste elevi f creativi! ;) http://sincai.8k.ro/