marți, 3 aprilie 2007

Am pariat pe Black ... si a iesit Red!

Mi'a placut infruntarea dintre noi, ca l'am infuriat, ca si'a pierdut controlul. Provoc animalul sa iasa la lumina si'l infrunt. Vreau sa vad cat autocontrol are si cum pot sa'l inving. Risc, da. Al dracului de mult. Ce mai am eu de pierdut? Sticlele cu bautura? Pachetele de tigari? Bluzele de prin dulapuri? ha! Cred ca de fapt vreau sa "mor", de'asta'l tot infrunt, de'asta nu ma pliez dupa ceea ce vrea si il provoc sa'mi faca odata raul cel mare, sa nu mi'l fac cu propria mana. Sunt perversa. Am stat cateva ore cu ochii pe pereti, am fumat si'am baut.Animalele nu stiu sa urasca, ele doar se imperecheaza si se domina, cum face el cu corpul meu. Ma intreb de ce nu ma lasa sa plec, de ce se agata cu atata disperare de o femeie care, stie foarte bine, prefera sa "moara" decat sa fie anihilata. Poate ii place infruntarea. Poate doar asta i'a ramas, si amestecul meu de inocenta, de blandete, si de nesupunere muta, indirjita, il mentine viu. Da' pana cand? de ce continui intr'un stil barbar?! deja e cam mult ... hai, am inteles... frumos sa ne vedem dupa o luna juma ... sa vii cu un trandafir ... sa ma tii in brate si sa ne spunem ca ne iubim. [am dubii in privinta asta]. dar ... eu zic ca e destul... sa'ti mai zic o data: "si eu ... si ce daca?" . nu ajungem departe cu chestia asta... cu : "hai sa ne vedem la o bere... stai ca te pup mai tarziu... te iubesc... sa sthii ca unii oameni se mai schimba ... maine la 10-11 hai la mine ... etc ..." Da , sthiu, unii oameni se mai schimba...dar nu tu! si chiar daca ar fii asa... daca printr'o minune te'ai schimbat si nu joci teatru ... ai avut la dispozitie prea mult timp... extrem de mult timp sa'mi arati asta ... Relatia asta nu e un joc de ruleta ... unde tu zici mereu "black" si iese "red" ... sthii... eu nu risc ... mi'am spus... acum 3 ani poate, ca in viata nu ajungi departe daca nu risti! eheee ... atunci hai sa ne aruncam cu totii de pe bloc sa riscam ... sa vedem... oare scapam? am pariat mult ... si am pierdut!