sâmbătă, 14 aprilie 2007

Azi... ma gandeam , la o apa plata fara lamaie si o tigara fara niciun d'zeu, cu privirea pierduta si tampa pe fatza ... ca ar trebui sa incep sa ma menajez ... nici nu iti dai seama cat de mult rau iti face un minut fara zambet si o secunda cu lacrimi in ochi ... si ca ... toate astea se vor vedea la un moment dat ... isi vor face efectul! Ma gandeam ca... urata nu sunt, proasta nu sunt ... slava domnului ... nu duc lipsa de nimic, si nu am nevoie de nimic de la nimeni! dar ... ar trebui sa'mi refac viata ... si asta am sa incerc sa fac ... caci ... am zis'o acum 2 luni ... si ma repet acum: nu ajung nicaieri ... mai mult rau imi fac mie incercand sa gasesc raspuns la intrebari pe care nu le'am pus inca! incerc sa gasesc acul in capitza cu fan ... si sa ma mint mereu ca imi va fii bine ! de unde pana unde? azi nu cred ca am zambit nici macar 3 minute per'total ... am ars'o pe apa plata si am fumat aproape 2 ! Si toate astea pt ce? sau pt cine? pt omul care crede ca : " se stie bine ca nici DACA ai fii o super gagica n'ai putea fi peste mine ;) " ... Mai si razi ca un bou! tampituleeeeee... [un tampit] sthii ... Rad pentru ca e de ras... ma uit la tine !e grav daca ai complexe ... pt ca altfel nu iti inteleg reactiile ... si nu tii le'am inteles niciodata ... dar ... ce'i de facut?credeam ca nu o sa intalnesc in viata mea om mai parsiv decat mine ... da' na ca acum nici nu am termeni de comparatie ... ipocrit, parsiv si mincinos ... taci... ca'ti fac reclama... daca te arata lumea pe strada cu degetu' sa nu te simti bine ... te'ai jucat cu necuratu' !

Si ... toate astea fiind spuse ... maine ma operez... ma opereaza un medic chirurg super dragutz... ati mai pomenit pe cineva care sa se duca fara nicio jena la o operatie ...? doar pt simplul fapt ca ma taie un "bun" :)))) e grav ... sthiu! " asta e , se mai intampla si lucruri bune ... si totusi ... vecinul meu, de pe palier ... ce o mai face ? :-s :-<> ia hai, gata... ca pe urma vreti detalii! :*:*
>>>poop pt ubitele mele... se simt ele!

1 păreri:

Anonim spunea...

tot postul serios si "de suflet"..si inspre final " te'ai jucat cu necuratu'"... ma amuza :)) >:D<