luni, 16 aprilie 2007

Ia viata'n pwla!

Ce ciudat ... "amintiri trecute imi vin acum in minte!"
Ma uitam, tot cu o privire tampa si plictisita pe fatza, prin playlist ... si dau peste La familia ... mi s'a facut pielea de gaina cand am ascultat "poveste de cartier" ... cu astia si cu mafia am crescut ... ascultam mel asta pe la 5-6 ani... si eram mandra de mine ... si singura mea problema era pe vremea aia, ca nu ma duce liftu', si ca trebuie sa urc 6 etaje! Ce vremuri ... :-s ["ce castigi de la viata?"] ... ce bine era atunci ... ce lejereanu' treceam prin toate... ma jucam cu soldatei, ma scobeam in nas, aveam o mare durere de cur si imi doaream "sa ma fac mare" ! cine nu si'a dorit , in naivitatea lui, sa ajunga la scoala? cine nu si'a dorit apoi sa ajunga la liceu si pe urma la facultate? cine nu avea de mic o "varsta preferata"? pe care a atins'o si a fost profund dezamagit cand a observat ca nimic nu e cum si'a imaginat? [imi doaream sa fac 17 ani ca sa ? credeam ca e cea mai frumoasa varsta...na ca nu e] Cine nu credea ca dupa ce scapam de capacitate scapam de probleme? ca dupa aia sa ne dam seama ce bine era in generala, ca si daca invatai si daca nu , tot peste 8 luai intr'un test?! cine nu si'a inchipui liceul cea mai frumoasa perioada din viata, ca dupa aia sa'si dea seama cate nedreptati se fac ? si ca in perioada liceului dai piept cu viata... incepi sa gandesti mai matur... dar tot primesti un mare bot de la viata...dar tot te ia viata in pwla!
["poveste fara sfarsit"] ... nu e greu ... e foarte greu! dar sthiu, sthiu ca viata noi ne'o facem ... iar rezultatul e o consecinta a trecutului! Nu ma plang ... nu m'am plans niciodata ... nu vreau , nu cer mila ... mi'e bine cu toate problemele astea... mi'e asa de bine, in cat 9 mm mi'ar fii de ajuns ca sa treaca tot!