duminică, 29 aprilie 2007

Ma simt ca ultimul jeg uneori! da ... deja din ce in ce mai des... cine nu'mi poate intelege egoismul, nu ma intelege! cine nu'mi cunoaste parsivitatea si ipocrizia nu ma va putea intelege niciodata! cine nu vrea, nu o sa ma inteleaga niciodata! am fost o mizerie azi... cu un om care nu merita! si daca citesti randurile... astea... imi cer scuze! imi pare rau ... dar nu pot ... nu vreau sa fac pe cineva sa sufere... sufar eu prea mult ... si e de ajuns! nu vreau sa fac cuiva ce mi'a facut mie cineva! nu vreau! mi'e frica de o relatie ... si mai ales cu un om care se poarta frumos cu mine... prea frumos ... nu sthiu cum sa reactionez... simt ca trebuie sa ranesc si eu ... pt tot ce .... pt tot! si ... si nu trebuie sa fii tu omul ala! asa ca ... o sa ne vedem poate candva, poate tot acolo, poate altcandva ... la un becks ... sau la vreo 6! vezi ce faci, ai grija de tine ... si merci pt trandafir... si pt o zi placuta pe care mi'ai oferit'o! :*

[Bebe - Siempre me quedara]