vineri, 13 aprilie 2007

M'am ars... cafeaua facuta de tine arde...

mda... caci m'am jucat cu o papusa ce sentimente imita ...
Ce vreau mai mult ca sa te uit? ce pot sa fac mai mult? decat sa trec printr'o zi ca asta ... ce? mi'e greu! uneori imi spun ca te urasc! acum imi zic ca la orice mesaj, sau beep sau apel nu o sa'ti mai rsp... dar vreau sa sthiu ce faci... vreau sa vad daca'ti e bine... dar ura mea bolnava ca ti'am cantat in struna... a mea vina... si mi am dat seama ca prin bunatate lamele tii le ascuteam... mda... poate ma amagesc... dar... nr ala de telefon... ???? :(((( doare... doare...si vad ca nici parintii nu'mi inteleg "durerea" ... [mda... asta sa fie problema...asta sa fie durerea suprema si as fii fericita] ... dar... ma doare ...ca am fost mintita... ca am avut dubii.... ca o data am avut incredere in tine chiar daca aveai zambetu' ala tamp pe fatza ... sthii... [Celia - Soapte] Ah...si ma gandesc ca ... te dau dracu din 5 in 5 minute... si tot nu te duci la el... macar daca as avea probleme din cauza ta... numai prb care sa tina numai de mine... dar ii afecteaza si pe ai mei... asa ca ... du'te'n mata... ti'as sparge fatza... te'as uri mai mult decat o fac acum daca ... pacat ... pacat ca nu ai putut azi ... x( sa te ia dracu'! si... in concluzie... muie multa!
Cate au trecut pe langa mine? cate clipe frumoase... cate momente pe care trebuia sa le pretuiesc... dar ... te'am pretuit pe tine... mai mult decat pe mine... si am gresit... si acum... incerc sa'mi repar greseala... pt ca ma cunosti... si sthii... nimic nu ramane "asa cum am stabilit" ... doar nu suntem animale... si tu... te rog... te implor... joaca te cu mine in continuare... te blestem!