sâmbătă, 5 mai 2007

Bha ...


Vestea e ca nimic nu te salveaza de nimeni!


Incerc din rasputeri sa nu rabufnesc si sa'mi vars nervii adunati in 3 ani ... 4! incerc sa stau calma... si sa sper ca sunt mai "tare" ca ei! nu ma refer la ceva anume... sa nu se interpreteze... incerc sa beau o bere ... incerc sa'mi vars amarul ... in mine... ca sa nu rabufnesc ... desi ... ar trebui sa urlu in momentul asta la doua nr. de telefon ... sau chiar trei ... hai 4 ... dar ma consum ... si incerc sa vorbesc frumos ... si sa intru iar in depresie! ca ce pula mea... las de la mine... nu'mi spun punctul de vedere... ca ce ... ce pwla mea!? bha da' ia sa mai sugeti toti pula... si sa ma lasati dracu in pace! niciodata nu am fost asa... nu am nevoie de voi mha... de nimeni! nici de prieteni, iubiti, amanti ... sa va ia dracu pe toti mha! sunteti niste cacati ... prea multa bunatate a spus cineva... nu ma refer la d'zeu! si bine a zis mha... asta a fost singura palma pe care am primit'o in mesajul ala... imi vine sa imi scuip in palma cu care am dat prea mult... am oferit prea mult... ! Mi'e atat de dor de ea ... de mine si sa fiu libera, ca'mi vine sa ma zgarii pe fata, sa ma trantesc pe nisip si sa plang pana uit de tot, de mine...de ea... de ei... de el... de noi... de voi! Cum am ajuns aici? Si daca tu existi... de ce nu ai fost langa mine?!?
La mult ani ... Irina! la multi ani si pt atunci cand vei face 18 ani ... la multi ani te iubesc! :* :((

1 păreri:

Anonim spunea...

dc si pt 18 ani?nu vei mai fi "acolo,aici" sa-mi spui?vei "zbura" pana atunci?vei da drumul de tot la sfori?