miercuri, 23 mai 2007

Ma doare capul intr'un mod barbar ... x(

Azi ma gandeam ... nimeni nu da doi bani pe nimeni! numai parintilor le pasa de noi ... si atat! ori avem impresia ca ne pasa de cineva, de x, ori nu ne pasa! bine ... ca in anumite situatii noi am fii reactionat altfel decat x, asta e alta problema! Egoismul sta la fiecare pas... e in fiecare din noi ... unii recunosc, altii nu ... [unii se simt bine in pielea egoistului :-s ...EU] ... In concluzie ... ziua de azi a fost superba ... am ruju' meu preferat ... am oja ciclam pe care o cautam de 2 saptamani ... ... sunt fericita! =))) ca am oja de aia ...

Superba a fost ziua de azi ... ma pregatesc pt aia de maine ! maine e ziua cea mare ... 24 mai [ pt cunoscatori :-s ] mi'e putin tarsa de ziua de maine ... dar ... noi sa fim sanatosi! [ "daca pierd in viata tot ... pot sa ma ridic la loc ... dar daca te pierd pe tine... cine'n viata ma mai tine ! mi'e frica sa nu te pierd ... si plangand te strang la piept ... "] :* T.i.