marți, 15 mai 2007


Ma gandeam ...


** ... cand eram mici, probabil toti am fost sfatuiti ca nu e bine sa bagam degetele in priza ... si ca nu e bine sa inselam, ca infidelitatea nu e tocmai un lucru bun ... si cu toate astea, am ajuns la 17 ani, degetele in priza nu le'am bagat in atata timp, dar infidela am fost!

** ... cum ar fii daca maine mi'ar propune cineva : sa nu mai plang niciodata, decat de fericire si nici sa nu mai fiu suparata [trista] vreodata ... oare as accepta? oare e bine sa fii trist candva? sau ... oare am lua'o razna daca am fii fericiti mereu?

** ... daca as mai vrea sa am 7 ani? [am fost intrebata azi] ... daca mi'ar mai placea sa ma joc in spatele blocului cu Ally si Cip ... Poate doar o zi.

** ... cum ar fii sa fim iar ca la inceput ... sa ne plangem ca nu comunicam ... fara sa sthim ca va veni momentul cand vom comunica prea mult?

** ... cum ar fii sa mergem iar 19 zile la mare, tot la etajul 11 si sa fumam aman2 de dimineata, pe balcon?

** ... daca maine as avea ocazia sa'mi pun 3 dorinte care se vor indeplini... ce as dori? daca ar trebui sa le spun in 3 minute? oare as regreta vreodata ca nu m'am gandit mai mult...? oare se vor dovedi niste dorinte puerile?

** ... oare sthiu ce e bine si ce nu sa'ti doresti?

** ... la o un fragment din cartea lui Octavian Paler "Autoportret intr'o oglinda sparta ... " ... fragment ce m'a cutramurat : "un ofiter SS ii spusese unei tinere olandeze : >>pe cine vrei sa omor, pe tatal tau sau pe mama ta?Daca nu te hotarasti, ii impusc pe aman2<< " ... si acum vine intrebarea ... ce am alege? sau de ce sa fim obligati? sau cum e posibil? de ce? oare in momentele alea gandim rational? oare sthim ce alegem? oare ne gandim de ce alegem pe tata si nu pe mama [sau invers]? niciodata nu mi'a fost mai clar ca exista lucruri intre care nu se poate opta ...

** ... daca eu chiar sthiu ce vreau de la viata mea?

** ... ce imi doresc cel mai mult de la viata? sanatate oare?

** ... de ce trebuie sa gandim?