duminică, 6 mai 2007

Mi se pare ciudat ...

*Mda ... traiesc o viata de cacat... sunt un nimeni [de cand tu ai plecat totul e trist] ... stau acum... dupa 7 beri si ma gadnesc ... ca ... dau cu piciorul la fiecare sansa... din diferite motive... si ma refer strict la o sansa pe care am avut'o in Frame [poate atunci, sau poate cu mult timp inainte]! la Romana ... am fost proasta... indecisa.... am crezut prost... probabil ca am vrut ca versurile din Dj Project - Privirea ta sa fie adevarate 100% ... pt ca altfel nu'mi explic... a cantat acum o saptamana dj project in tineretului ... mda... si ce daca... si in concluzie, nu iubesc, urasc, ma urasc, nu am nimic, nu am prieteni, nu am pe nimeni... probabil ca am doar doi parinti care ma iubesc enorm... atat am pe lumea asta... eu si cu mine si ai mei! si sa nu sune amuzant ... dar ... :sunt singura!


** iar faza cu am crezut prost?! si acum am impresia ca esthi un mare "smecheras" ... unu care'si baga pula si uita ... desi... unu care ... unu... poate doar pt ca am trecut printr'un cacat ... poate doar pt. ca nu am incredere ... poate ca... mi'e frica ... poate! chiar te iubesc... sau te'am iubit ... m'am facut de cacat in Gossip... poate ... nu sthiu ... te' am iubit ... caci mi'e frica sa spun ceva la prezent ... mi'e rusine... ma simt prost fatza de tine!


***Daca citesti randurile astea, da un semn de viata! un mesaj ... un beep ... dar nu suna... ca sa am timp sa'mi adun cuvintele... sigur o sa am emotii!
Hai in Croatia ... au si mare! vreau sa merg ... sau... am auzit ca e raiul pe pamant ... sthii u vb aia: "daca mergi tu, merg si eu! ?" da' chiar, cum ar fii!??????