luni, 21 mai 2007

-Sper sa fiu langa tine cand o sa suferi ...
-De ce?
-Ca sa te vad ...


Nu am crezut ca o sa ajung sa rostesc cuvintele de mai sus ... insotite si de un "Te urasc" pe care nu sthiu cum l'ai luat... sus si tare? nu a fost gluma... crede'ma... sthii doar ca nu glumesc ... Sper ca atunci cand o sa'ti fie greu o sa fiu in tine, prin tine, langa tine ... in mintea ta ... esti doar un vis urat!

Nu credeam ca unele sentimente se pot schimba radical ... nu am crezut ca o sa am momente in care sa nu vreau sa'ti vad mecla ... Am crezut ca ... ploaia ta de vorbe ma va duce cu zaharelul toata viata ... insa... daca stau sa ma gandesc... viata mea s'a terminat ... trecem la nivelul 3 ... am 6 vieti ! si e deja prea mult ca am irosit una pe/pentru tine!

Oare daca te'ai privi prin ochii mei, ti'ar fii jena? te'ai simti prost? ti'ar fii mila? te'ai jena? crezi ca ai mai avea sentimentul ala cand te uiti in oglinda? ca tu esthi ala care are coloana vertebrala ... care are pula mare si "albastra" ... ["pula mea, este albastra... pula mea, este maiastra"]

Te urasc... si ... nu uita: voi fii acolo!