marți, 29 mai 2007

To say goodbye! x(
Ma doare fha ... ma doare ... FHA! nu la tine ma refer ... fha ...
am avut o data un vis :
se facea ca vb pe fix... pt prima oara cu o fetitza ... care avea pasul roz [Nu la tine ma refer FHA] ... si am vb despre un baiat mic ... foarte mic ... [era un vis doar ...totul era posibil ... si totul era minuscul...nepalpabil] ... m'am trezit ... m'am dus la scoala si am salutat fetitza cu pasul roz - portocaliu ... [pocaliu] ... am vb .... am tot vb ! peste ceva timp am adormit iar ... si visul s'a transformat in cosmar ... cosmar din care nu m'am mai putut trezi ... acum fetitza avea pasul albastru ca cerul ... acum fetitza intra cu pasi repezi in viata... se grabea sa se maturizeze ... fetitza din cosmarul meu dorea tot ... si ea avea tot de cele mai multe ori ... era iubita... era indragita ... era tinuta in brate ... eu in cosmarul acela ... eram cea care nu sthia ce e dragostea ... dragostea de ... si ... de ... care nu sthia ... nu simtea ! fetitza cu pasul albastru care lasa urme pe nisip mi'a devenit prietena in cosmarul meu ... nu al ei ...

cosmarul se derula cu pasi repezi ... nu aveam notiunea timpului... si nu sthiam sa apreciez in vis ... era totul cer si mare ... pamant si abis ... se facea ca eram la mare ... mare departare ... aveam grija una de alta si ne dadeam sfaturi ... ne'am intors de la marea departare si ... si ... si ... si atat!

Cosmarul nu inceta ... noi ... noi ...

Ea din fetitza cu pasul roz-portocaliu s'a transformat in femeie ... femeie si atat! femeia lui ... si atat ! si ... azi ... ea traieste un cosmar ... caci eu scap ... ea ... fetitza mea cu pasul albastru ... femeia lui si atat ... traieste acum cosmarul meu... acum cosmarul ei!

Si azi ... mama m'a trezit din cosmar ... cu un nes si o tzigara!

***e pt. tine ... fetitza!
[song to say goodbye]

1 păreri:

Anonim spunea...

nota 10 plus pentru acest text.nota 10 plus pt ce transmite , si nota 10 plus pentru ce m-a facut sa simt.