luni, 4 iunie 2007

"Da' chiar mi'e frica ... "

Mda ... nimeni nu a avut incredere in mine vreodata ... nu ca mi'ar fi rau din cauza acestui lucru ... dar numai eu am incredere in mine ... si doare uneori ... sthii ... eu sunt de vina sigur ?! oare?! dar eu am incerdere in mine ... si nicodata nu m'am dezamagit ... poate de cateva ori ... dar cu chestii care nu m'au marcat ... drept dovada nu mi le aduc aminte. iar plang fara motiv ... oare? sau poate s'au adunat f f multe! pe care nu le mai pot duce? nu sthiu ce am ... am un om la care tin enorm ... care imi e prieten ... imi e de toate ... care m'a dezamagit ... si care o va face si a doua oara ... si ce face? ma doare ... caci toti m'au tradat ... caci toti m'au dezamagit intr o mica mare masura! caci toti ... toti ... au plecat ... sau ... cum zicea cineva ... eu i'am gonit?! da ... dar nu toti ... nu pe toti ... nu eu i'am facut pe unii din ei sa ma minta... dezamageasca ... sa ma insele ... sa ... sa'i ia dracu ! am o stare de cacat ... o stare in care as picta ceva... dar si foaia asta ma tradeaza... de ce sa o murdaresc si pe ea?!
Si nu te simti ... nu cred ca te'ai simtit, oricum! caci ... poate te'am facut ... sa ma dezamagesti! sthii la cine ma refer ... oare!? mda ... suge ... lumea suge ... si'mi aduc aminte sau imi dau seama de asta atunci cand sunt cu un picior in groapa .... vis-a-vis de problema cu prietenii ... va anunt sus si tare: am clacat! poate mi'am dat seama prea devreme ca eu nu pot sa am prieteni ... si nu o sa am niciodata ... poate nu ei sunt de vina ... poate eu ... dar ... la ce stare am acum ... chiar nu mai conteaza ... si apoi ... te intrebi de ce apelez la psiholog! ["ma doare cand se zice ca e floare la ureche... ma doare cand iti intoarce spatele o cunostinta veche"]

1 păreri:

Twinky spunea...

nu ma cunosti,nu te cunosc.cu toate astea[ar fi prea mult sa zic ca nu mai suport]ma intristeaza sa intru pe blogul tau si sa vad ca esti iar trista,ca esti iar suparata,ca iar ai pierdut pe cineva,ca iar plangi.dupa cum spuneam,nu te cunosc dar stiu ca nu meriti tot ce ti se intampla.esti o persoana minunata.se vede prin ceea ce ai scris pana acum.iti citesc blogul de trei ani de zile si cred ca impresia pe care mi-am format-o nu este gresita.ai grija de tine,lala!nu-i mai lasa sa te raneasca.nu meriti asta!