joi, 7 iunie 2007

Mda ... e cam tarziu ...

... pt tot!

Nu sthiu ce sa spun la ora asta ... 2 noaptea! ma doare f f rau maseaua la care astazi mi'a lucrat o dentista f buna[profesional], dar care cand m'a vazut plangand m'a intrebat: "plangi din cauza ca te doare ce iti fac eu aici????" ... i'am marmurit un raspuns plina de draci: "nu!" ... Nu domne ... plangeam ca ma rascoleau amintirile! x( in fine ... e bine macar ca am terminat cu dentistu ... de fapt ... cu partea mai grea! Pe 18 sun programata la un doctor Florin f f dragutz! [trecem cu vederea ca ultima oara cand mi'a lucart la o masea acest doctor f sweet a avut o scapare si i'a cazut penseta in gura mea ... ] ... mda ... si cand a intrat Florin in cabinet: "ce trebuie sa'ti fac???" ... hmz : "ce vreti dumneavoastra" :"> eh ... copilarii! :)) am o mare buba la gura ... tot de la dentist ... zici ca am .... mda ... mda mda mda mda ... in mare: am o stare de cacat!
Scoala parca nu se mai termina, problemele la scoala nu inceteaza sa apara ... parca s'au strans proiecte si referate cat pt un an intreg! si culmea... nu am finalizat niciun proiect! vreau sa vina o data pt numele lui D'zeu vacanta ... sa ma vad in terasa si sa stiu ca am terminat tot cu bine [... bine, cu o medie de cacat ... dar mai bine ca anu' trecut]
Vreau, vreau, vreau ...