marți, 26 iunie 2007

Soare , soare , soare ...
Soare in bucatarie. Soare pe balcon. Soare in hol. Soare (artificial) in baie. Soare sub pat. Soare (difuz) la mine in camera. Soare si pe strada mea. Soare, Soare, Soare. Soare si in Pentagon. Soare si in monitoare, cand fereastra de deasupra capului e deschisa. Soare si in parcare. Un volan incins natural. Geamuri date peste cap. Transpiratie. Trafic infernal. O masina buna dar un sofer urat! Soare si la tv. Bucurestenii resimt alea 35 ca fiind 42! WoW. Soare si in mintea turcului care si'a omorat copilul si sotia (Soarele accentueaza anxietatea, depresia si violenta). Acum, acum, pe stiri. Soare si in avionul care nu a mai plecat de la Cluj. Ce ai facut? (S'a indragostit soarele atat de mult de el, incat avionasul de 48 de locuri a facut insolatie. A se citi probleme tehnice). Soare si pe tastele mele. Soare si in web. Soare si in web ziceam?Soare si pe blog'ul meu . Soare si in capul RDS-ului care spune clar ca nu garanteaza nicio latime de banda. Scuze, imi garanteaza acel 1kbps. Cu toate astea, in situatii de criza, cum se poate numi asta, si kbaitul asta se rationalizeaza. Nu? Sau nu. Nu tine de ei. Fibra optica e hothothot. Tot la cap. Soare si in 381! Soare pe Nokia'ul meu de cacat (poate doar asa scap si eu de el). Soare pe pachetul meu de tigari ... soare pe bricheta (ah ... frige! doar asa pot intarzia aprinderea urmatoarei tigari)!



Avem si pe piele soare. De fapt, acolo sunt urmarile expunerii. Avem si in suflet? N'avem. Sufletul e bine captusit cu niste cearsafuri albe si cu folie de aluminiu. Suntem egoisti. Il tinem numai pentru noi. Ii vrem binele. Dar nu ne dam seama ca, de fapt, ii facem rau. Ar trebui sa'l lasam sa faca insolatie. Sa lesine in baie, bucatarie, pe balcon, in hol sau sub patul casei sale. Pline de soare…[Eu am recunoscut.]






Soare, soare, soare peste tot ... dar nu si in sufletul, mintea si viata noastra!