marți, 10 iulie 2007

Exista oare viata in viata mea. . . ?

[Acum si mai mult imi doresc sa imi fac acel tatuaj ... si o sa il fac ... nu jur ... promit! ]

Am fost mereu vulnerabila ... Calcaiul lui Ahile, la mine, s'a extins cam pe trei sferturi din trup. si nu tip , nu ma vait... mai plang din cand in cand... nu ma plang ... ci plang ... doar atat ... si urasc... si ma urasc ... si tip de durere doar cand sunt eu cu mine ... si sufletul intreaba ... si nu stiu ce raspuns sa'i dau... desi el asteapta ... asteapta degeaba ...
Speranta moare ultima ?! oare? si cand te gandesti ... grecii au scos'o ultima din cutia Pandorei ... cineva zicea ca oamenilor nu ai voie sa le vorbesti de speranta daca vrei sa'i salvezi. Miroase a paradis? Speranta ne'a pregatit doar sa inghitim doar mai bine cacealmaua ... cam despre asta e vorba! Aceasta cacealma e singurul lucru pe care'l am.

Poate in viata mergem in cerc ... in jurul unui punct pe care nu'l vedem si care totusi, e aproape, foarte aproape. Poate ...


Si cum ziceam ... uneori simt ca sunt o spectatoare ratacita pe scena vietii .. [am sa patrez "vb aia" pt altii sau altcineva ... ]