miercuri, 8 august 2007


Am sa va las sa-mi dati iubirea,da!
Oricum altcineva nu v-o primeste
Si la sfarsit sa nu uitati ceva :
La mine-aici iubirea se plateste!

Aici la mine ... mai si doare ... doare uneori ... am vrut sa fiu mereu indiferenta ... imi si reuseste spre uimirea mea ... par uneori indiferenta in fata unora ... dar doar par ! ce sa zic ... cam multe pt 24 de ore ... asta e ... ce e de facut ... iti lasi telefonul sa sune ... sa sune ... sa sune ... si stai si plangi ... daca mai poti sa faci asta ... aaaa... si mai asculti si melodia asta "tampita" ... [ Vama Veche - Curva regimentului ]

fratilor! va rog sa faceti loc momentului
in care am sa va prezint curva regimentului!

buzele mele te vor mangaia
unde tu nici cu gandul nu gandesti
am sa-ti arat doi sani cum n-ai vazut
si o sa salivezi ingandurat
am sa ma-ncolacesc in jurul tau
si-am sa te sfasii intr-un sarut
incet, incet nu vei mai rezista
te vei tranti cu mine la pamant
si intr-un sfert de ora vei uita
de toata viata ta...


Am sa va las sa-mi dati iubirea,da!
Oricum altcineva nu v-o primeste
Si la sfarsit sa nu uitati ceva :
La mine-aici iubirea se plateste!