sâmbătă, 11 august 2007

Anonimul se intoarce! =))

"Anonim said...

bine ai spus ,nu esti asa ca nu te mai crede o mare diva....tot spui ca esti distrusa si ca esti asa si p'dincolo dar p deoparte te crezi interesanta ca te facem noi....vai ce parere proasta multi nu te suporta pt.ca te crezi asa deci nu te facem noi interesanta...pt ca nu esti...!!!! "

Nu'mi vine sa cred ...cata duritate in cuvinte ... =)) mai bine ai pune mana si ai citi o carte ... macar una de rugaciuni, ca poate asa mai scapi si tu de prostie! cum sa'ti explic: in primul rand u nu sthii ce e aia virgula ... [,] doi la mana... nu prea ai logica in ce spui ... vai de stelutza ta ... eu zic sa te calmezi, sa te uiti in oglinda si sa ma lasi pe mine sa ma cred interesanta ... sa fiu, sa ma faceti sa ma simt asa ... cum vrei u ... iar cei care nu ma suporta ... ? ;) nu vad care e problema!? nici eu nu suport unele persoane ...dar nu ma bag ca tine cu japca in seama!

ma... si daca tot esti mare smecher ... sau esti o diva ... de ce nu spui cum te cheama? ne cunoastem? nu cred ...

2 păreri:

Anonim spunea...

imi cer scz ca nu stiu ce e aia o virgula...poate ma inveti tu...viermisorule...ca eu nu am 10 clase ca tine...respectiv 11...nu prea dau mare importanta la acele virgule, dau mai multa importanta la cuvinte si daca tot esti asa desteapta nu vad ce imp.au virgulele pt.tine cand tu stii cum sa citesti si fara virgule....tu esti cea descurcareatza, si cred ca ai inteles mesajul meu anterior...nu te mai ofusca atat la vorbele mele , lasa-ma p mine sa aberez in continuare,viermisorule, bye bye...have fun!!

Anonim spunea...

...si apropo , o carte de rugciuni ar fii bn sa citesti tu , nu eu...mie imi merge bn , poate asa te mai ajuta si p tine DUMNEZEU (cel in care tu nu crezi) sa mai iesi din depresii...