luni, 1 octombrie 2007

Si prin eliminare daca o luam ...

... eu tot nu pic de proasta ... mda ... ce sa zic ... iar ma simt un Gulliver in tara piticilor ... dar ... ca si data trecuta, automat ma simt si un pitic [in aceeasi situatie]. Nu sthiu ... vineri , la Ene m'am simtit f f bine ... mai uitasem asa de mine, de atacuri, de plm ... m'am simtit in largul meu ... [Razna si'a luat injuraturi] :) dar azi ... azi parca tot cerul a cazut peste mine ... si nu as putea sa spun de ce ... de la faptul ca nu am tigari acum... pana la cele mai negre chestii ... Ascult La familia si vreau sa'mi fie si bine ... :( :-s ... plm ... nu sthiu ... azi mai e si 1 ... azi ... azi parca ma simt singura cum nu m'am mai simtit din februarie ... nici eu nu mai sthiu ce simt ... de parca am sthiut vreodata ... mi'e dor si de mare ... dar mi'am promis cu o prietena :) ca mergem doua zile la mare prin ianuarie ... sunt majora ... ne cazam la un hotel iubita... mi'ai promis ... daca ai uitat, uita te la tigarile alea :X mi'e dor de mine ... iar ... iar ... si iar ... si iaaaaar ... "numarul format nu este alocat" ... ce bine'mi pare ... ca nu sthiu ce mi'a venit ... :))) rad isteric ... cam cum rad eu de obicei ...

Ramane sa ne auzim la un cico ... o cafea... un vin, o bere ... cu tine la un vin, cu tine la o cafea, cu mine la o apa plata ... la revedere buey!