luni, 26 noiembrie 2007

... e penibil ce se intampla ...

am o saptamana de cacat ... nu sthiu nimic la nimic ... am teza, si 2 teste, ma asculta miercuri ... luni dau teza iar... sa ma ia dracu' in concluzie ... azi am zis ca mai bine mor de inima decat sa dorm si sa nu'mi invat ... asa ca mi'am facut un ness si am deschis caietul de mate ... proasta alegere ... acum mor de inima, nu m'am odihnit deloc, da' nici nu am invatat ceva... 4 ore m'am uitat pe caietul ala infect de mate si nu am inteles nimic ... sa ma suga! mananc din ora in ora ... probabil pe fond nervos ... ca mi'e greu sa cred ca eu pot sa mananc atat si sa mi se faca foame atat de des ... ma bag iar la mate... cu taica'miu ... poate el mai intelege ceva din limite si'mi poate explica altfel ... ca la copiii handicapati ... bine ... ca sincer nu vad cum poti sa inveti un caiet intreg cu o zi inainte de test ...