marți, 6 noiembrie 2007

Close to the flame ...

Camera din care se pleaca tot timpul e acum goala si ea ... nu numai ca nu iese nimeni, dar nici nu incearca sa intre cineva ca sa aiba de unde iesi. A ramas totusi o prezenta si un miros imbacsit... e aer inchis aici, nimeni nu deschide geamul, nimeni nu sterge praful ... e mult fum de tigara si milioane de vapori de alcool pe care daca ii inhalezi te duc catre o infinita betie... nimanui nu'i pasa de camarutza in care candva ati intrat si ati zacut clipe, zile, luni, ani ... v'ati pierdut vremea sau v'ati pus gandurile cap la cap. Acum de ce ati uitat?! cand v'a gazduit era buna ... cand nu aveati unde sa va duceti era usor sa deschideti usa si sa intrati fara sa cereti voie macar ... ?!? era usor sa dati cheia de la unul la altul, de la una la alta ... era asa usor sa faci o copie ... ati dat petreceri dupa petreceri in camera mea, ati spart tot ce va statea in cale, va simteati bine, dar a doua zi cand ieseati pe usa pe care ati si intrat, nu v'ati uitat in urma sa vedeti ce ati lasat...asa e ca la ce folos sa te uiti si la ce e in jurul tau atunci cand tie ti'e bine? nu? [cunosc sentimentul] ...
Camarutza mea are 4 pereti ... scrijeliti ... e intuneric si frig ... e asa usor sa faci ceva ca sa intre putin soare si sa incalzeasca ranjetul de pe fatza mea.e asa usor ... m'ati inrait si stors de orice fel de fericire ... m'ati schimbat ireversibil ... m'ati ajutat sa cred in mine si doar in mine... m'ati ajutat sa dispretuiesc aproape tot ce e in jurul meu . ati contribuit la inlaturarea oricarei sclipiri din ochi . si ca in orice infern, exista si o parte buna ... [ca in orice infern al meu].mi'am gasit si prieteni aici ... imaginari! oameni care nu tradeaza ... sunt doar in inchipuirea mea: eu ii modelez, eu le spun ce sa simta, eu le modific mimica fetei, eu ii iubesc, eu ii urasc ...
[fiecare are si o lume virtuala si o camarutza unde stau zacand zeci de amintiri ridicole sau nu ... fiecare are o inima in care zac fragmente de timp]

mi'e dor de mare ... de Costinesti ...