duminică, 11 noiembrie 2007

Dar eu ... ?

Parsivenia iese la suprafata cand te astepti mai putin ... nu sthiu ce vreau sa demonstrez, sa'mi demonstrez ... cert e ca am luat'o razna ... toti ...! ne invartim in acelasi cerc si ne batem joc de ce e mai frumos, speram sa se schimbe ceva , speram sa treaca tot fara urme . dar mereu, mereu ne intoarcem in punctul din care am plecat! am luat'o razna...si nu sunt mandra de mine ... dar nici nu ma urasc pt ipocrizia si perversitatea de care dau dovada . uneori e atata nevoie de ceva care sa te antreneze sa mergi mai departe. uneori e bine sa fii copilul rebel! sport x-trem!

Poate ca tu esti pe drumul cel bun
Poate c-ar fi mai bine sa asculti ce-ti spun
Si tie iti place sa nu mai fi tu,
Daca-ntelegi exact, daca-ntelegi ce vreau sa-ti spun
Ti-am mai spus ca-mi place sa ma pun in cap,
Nu ii suport pe cei care-mï spun ce sa fac...

Sunt rea? [si poate nu a gresit cand a spus ca sunt cea mai parsiva femeie pe care a intalnit'o ... si poate nu a gresit cand a spus ca sunt ipocrita] si poate cineva mai are incredere in mine ...
chiar nu ma intereseaza
parerea celorlalti nu conteaza
nu-mi pasa, stiu c-or sa vorbeasca
NEBUNIEI mele sa se-mpotriveasca

inseamna atat de putin pentru mine
oricum fac cam tot ce imi vine,
nu urmaresc chiar sa displac
da' refuz mereu sa va fac pe plac.

vad sanatorii cu balcoane,
borcane de pastile goale,
camasi de forta dantelate,
reflexe neconditionate.

nu imi pasa ce-or sa zica,
stiu oricum c-or sa-mi poarte pica
tu esti mai putin nebun decat mine
eu sunt cel ce stie totul despre tine....

...sunt nebun,
imi spun nebun,
ma simt nebun....

razna am luat-o cu totii,
dar voi, ca tontii, nu observati
ca am luat-o razna cu totii,
dar eu....
vad sanatorii cu balcoane,
borcane de pastile goale,
camasi de forta dantelate,
reflexe prea conditionate!

Music is my religion!