sâmbătă, 3 noiembrie 2007

Fac orice ca sa ma simt mai bine ... [fantezie]

Nu stiu acum ce plm mai am ... e o stare de cacat amestecata cu o stare de un mare rahat ... adunandu'le si dupa aceea scazand marele nimic din viata mea, inmultind cu 0 si apoi cu 2, rezulta o clipa la fel ca multe altele din viata mea : minutele trec greu, se tarasc sa ajunga undeva unde sigur sthiu ca nu vor, se uita in urma si ma roaga sa le salvez, sa le schimb traiectoria, sa le indrum, sau sa le opresc ... sa fac ceva ca timpul sa se opreasca ... mi'e frica de timp, mai rau decat de o stafie ... el e rana vesnic deschisa, purulenta si plina de viermi, care se hraneste usor, usor cu viata noastra. mi'e frica ... teama putin de ce va fii peste 30 de ani ... nu mi'a placut niciodata sa privesc inapoi, mereu m'am ferit de asta ... si acum ma gandesc cu groaza, ca la un moment dat, o sa stau pe plaja, cu o bere in fata, alte 6 goale langa mine pe nisip, o sa ma uit la curva aia de mare cum se agita aiurea si o sa'mi doresc sa scrijelesc iar nume tampite pe nisip cu o piatra, sa'mi fac i'ar poze cu soarele, sa stau pe dig si sa sufar de mine, cu mine... o sa'mi aduc aminte de prima mea nota de 3 si o sa rad, o sa'mi aduc aminte de acei 1 an si 2 luni si mai mult ca sigur o sa zambesc, o sa'm aduc aminte de toooate tampeniile facute cu dD la mare, de hainele care zaceau pe jos ... care parca prindeau viata si isi doreau pline de ura sa ne stranga de gat... o sa'mi aduc aminte de tine, de tine si de tine ... si probabil atunci nici tu, nici tu si nici tu nu o sa fiti langa mine ... o sa vreau sa ma ingroape cineva in nisip, desi urasc ... dar atunci cand nimeni nu va fii langa mine sa arunce o mana de nisip o sa'mi doresc din tot sufletul ... o sa vreau sa fac topless, dar probabil nu o sa mai pot din cauza gravitatiei... o sa vreau sa intreb pe cineva daca ma lasa in club ... o sa vreau sa anunt pe cineva ca ma duc in club, o sa vreau sa'mi spuna cineva sa'i dau beep cand intru in camera... [o sa mai deschid o cutie de bere] ... o sa fumze tigara dupa tigara , mucurile o sa le pun intr'un singur loc, o sa le iau la sfarsit si o sa le arunc la cos... o sa vreau sa aud iar : "si tu dadeai mancare la pescarusi" ... o sa'mi aduc aminte si o sa ma amuz ... :( o sa ma uit sau nu la verigheta de aur de pe mana stanga, o sa ma uit la fetitza mea cum se joaca in apa, o sa fiu cu ochii pe ea... o sa il trimit probabil pe omul care va sta cu mine toata viata sa'mi ia o bere ... sau nu ... sau poate doar o sa'mi imaginez urma de verigheta, poate o sa ma uit la sutele de copii de pe plaja, si probabil ca o sa rog pe cineva sa se uite si la prosopul meu murdar de alge cat timp eu ma duc sa'mi iau o bere si sa ma racoresc putin in mare!

2 păreri:

Anonim spunea...

dintre toate "tampenile" (care de fapt au fost niste fapte geniale ) zic sa nu vrei sa-ti amintesti faza ca dD a baut si..si ai avut de lucru cu ea ca e si ea mica si s-a cam ametit si dimineata te-a intrebat "da' ce-ai facut aseara?ai baut?".zic sa-ti amintesti ca ai facut baie cu ea si ca ar fi minunat sa tot faceti baie impreuna :)

si toate astea ti le spun,dupa ce am tras heliu dintr-un balon.

Anonim spunea...

Chiar si rau celor din jur.Si lucrul asta il faci des[sustinand ca nu o faci intentionat....bullshit=))))o faci intentionat:)))]