vineri, 21 decembrie 2007

De parca nu ar fi de ajuns ...

... am impresia ca ma paste un infarct ... asa simt ... adica ... inima mea ma ia la misto de vreo 7 zile aproximativ ... [tigari?] ... plm ... atat fumam si pana acum ... si timp de 4 ani nu am simtit nimic asemanator ... de cca. 20 de ori pe zi am impresia ca ma curat ... imi bate inima extrem de rpd ... prima oara se intampla cand ma trezesc ... inainte sa'mi beau ness'ul [adica nu e de la cofeina] ... si pe urma ... de 2 ori pe ora ... sau nu ... ca de exemplu acum ma tine de o ora ... :-s ... oare ar trebui sa merg la medic??? :)) [mai si rad ... e funny]

2 păreri:

worsakeend spunea...

sigur..inima ta raspunde..ritmului..cu care ai invatat-o pana acu..adica alert :).aaa..era sa uit esentialu,sa stii ca nu o sa faci infart..asa usor,adica ritmul cu care bate e reglet cerebral(inconstient in mintea noastra)si uneorii chiar si inconstient dam 'semnale gresite'iar ea o ia la goana..iaintea noastra!priceput >:)

Anonim spunea...

hai ca nu mori u asa usor ... :)) :D