miercuri, 23 ianuarie 2008

d[D]ar serios d[D]aca mi s'a mai intamplat asa ceva ...

... aceasta stare de surescitatie persista [ma bucur ca nu sunt singura macar ... sadic] Vreau sa scap ... si eu chiar cred ca ma straduiesc sa fac ceva in privinta asta ... nu am cautat ajutor in nimeni niciodata ... daca acum ma agat de altii ... atunci ... mai tarziu, cand mancatoria va fi si mai mare, cum o sa supravietuiesc ? Deja a devenit o obisnuita sa spun : "mi'e rau"..."ma simt rau" ... dar ... oricum ... fata de acum un an ... lucrurile s'au imbunatatit vizibil ... oare de ce? [ e simplu ] ... incerc sa ma bucur si sa rad la cel mai infim lucru care m'ar putea face fericita ... ma straduiesc, jur! eu chiar incerc ... a devenit deja ceva normal ... un trai absolut normal ...

... mai am putin si o sa pot sa strig ca voi sunteti aia anormali, nu eu ...

... poate am mintit mai sus ... poate nu am incercat sa fac nimic pt a ma simti mai bine ... poate mint ... dar unele minciuni te ajuta sa traiesti ...

... dar singura m'am tradat ...

" Pustiul nu'l poate intelege decat cine l'a trait " - Octavian Paler