duminică, 20 ianuarie 2008

Diferenta dintre voi doi o face doar o imbratisare ...

Nu cred ca e bine ce se'ntampla ... de fapt, chiar nu e bine ... da' chiar deloc ... [inca mi'e scarba ... ] ... si da ... poate da ... poate chiar pot sa am tot ... tot ce'mi doresc ... poate pot avea orice ... dar ... la ce folos? de ce sa ne amagim ca ne e bine cand nu facem decat sa afisam un zambet fals pe fata ... nu intereseaza pe nimeni daca ma simt sau nu bine, daca am probleme sau s'au rezolvat ... nimeni nu te intreaba "ce mai faci" daca dupa 5 minute de discutie nu'ti cere ceva in schimb.

Nu sthiu, ma simt prost ... si fizic si psihic ... ieri a fost o zi dementiala. [5 minute] ... pentru vreo 7 ore am uitat de micile probleme ... nu am dat mesaje, dar nici nu am primit ... da chiar ... telefonul meu nu mai suna ... mi se intampla de 2 zile sa alerg din sufragerie pana in dormitor ca am impresia ca'mi suna telefonul ... si logic ... ca nu ma suna nimeni ... si mai e si pe vibratii ... deci, nici daca ar vrea nu ar suna ... nici aia de la vodafone nu mai dau mesaje . probabil numai mie nu'mi dau. [se instaleaza mania persecutiei]. daca stai sa te gandesti ... am gandit vreo doua de cand m'am trezit , de te miri de unde dracu' le'am scos ... [mi'e dor]

Si daca stam se ne gandim ... imi bag pwla ... ma duc sa fac o baie cu bile ...

1 păreri:

Anonim spunea...

"vad limbi" ? "dau limbi" ? "dai limbi" ? cum dracu era,ma?