luni, 7 ianuarie 2008

Nu cred ca anul 2008 va fii ceva mai special sau va insemna altceva decat cel ce a trecut ... am intrat poate cu stangul in noul an, sau poate cu ambele picioare, printr'un salt micutz...

as vrea sa mut muntii din loc
sa fac minuni
sa te iubesc ...
sa ma iubeasca cineva...
sa ma indragostesc
sa sper ...
as vrea sa uit unele lucruri
as vrea sa incerc altele !
as vrea sa nu mai existe copy-paste
as vrea sa nu mai existe amintiri
sa nu mai trebuiasca sa visez
sa nu mai visez color
sa cred ...

Eu chiar cred ca ceva se mai poate face ... de una singura nu cred ca o sa reusesc ... sau poate mi'e lene sa'mi bat capul.

*vreau sa ajung la munte
*vreau iar la mare iarna
*vreau sa cred ca nu imi spui tot
*vreau sa cred ca ura asta s'a stins
*cred ca o sa reusesc
*sthiu ca nu o sa regret nimic
*si stiu ca o sa visez iar, si iar si iar
*nu cred ca tot ce am facut in 18 ani a fost bine
*nu cred ca o sa scap vreodata de melodiile astea care ma bantuie
*nu cred ca o sa fie momente cand o sa refuz un pahar cu vin sau o bere
*nu cred ca o sa fie vreun moment cand nu o sa'ti raspund pe mess
*nu cred ca o sa iubesc vreodata doi fulgi nenorociti
*nu o sa'mi placa iarna niciodata
*nu o sa sufar niciodata de cald
*nu cred ca o sa schimb tigarile
*nu cred ca o sa imi placa informatica
*cum nu cred ca o sa iubesc chimia
*cum nu cred ca o sa incerc vreodata
*si nu cred ca o sa'ti spun vreodata ce simt

**si as vrea sa te vad in fiecare zi
**si cred ca e imposibil
**vreau sa imi creasca unghiile de la maini mai repede
**vreau sa nu mai fie frig in casa
**vreau sa mearga netul bine
**vreau sa nu mai aberez
**vreau sa dorm

[Oglinzile ar face mai bine sa gindeasca inainte de a reflecta. (Jean Cocteau)]
[Ar trebui sa le fim recunoscatori oglinzilor, pentru ca reflecta doar exteriorul. (Samuel Butler)]