luni, 28 ianuarie 2008

Si joaca'ma pe degetele de la o mana ...
"nu'i canta in struna" ... dar ce? ce? mai am ceva de pierdut? sthii ... ca poate asta ma defineste pe mine ... ma arunc cu capul inainte sperand ca macar un zid o sa ma opreasca ... si asa e tarziu ... nu vreau sa ajung sa spun: "prea tarziu" ... macar sa sthiu ca am incercat ... sa nu regret ca nu am spus ... ceva ... ce ... poate a doua zi ma facea sa'mi dau pumni ... [ un moment "de genul" e cel de acum] ... oricum sthiu ca daca vorbesc cu el e ca si cum as vb cu un perete ... nu am nimic al meu, asa ca nu am nimic de pierdut ... m'am saturat sa tin in mine tot, dar si sa spun ganduri care stiu ca ajung la cineva si ies pe cealalta ureche; cuvinte,promisiuni care in final raman la stadiul de "promisiuni"... credeam ca ce spun e important ... dar ... clar ... e important numai pt mine ... pt mine conteaza , nu si cei care aud sunt interesati ... am facut deja vanatai ... o palma nu mai conteaza ... ambitia? nu ... prostia! [cine'a iubit frumos ... cine a gresit ... cine a iesit din joc? cine a pierdut, si cine a castigat? cine a crezut mai mult in celalalt?] ... hehe ... ce vremuri ... cum trec toate pe langa noi ... si ne intoarcem asa ... din cand in cand ... ne uitam pe ascuns la ce a fost ... parca , parca sa nu ne vada nimeni ... parca, parca mi'e dor ... de primul sarut ... parca mi'e dor de prima noapte ... de primul bairam ... de al 10-lea ... de mine ... de ... ha ... ce vremuri ... cherry ... stateam intinsa pe gresie si ma uitam pe tavan ... la 22 trebuia sa fiu acasa ... mi'e dor ... ce mica eram ... acum am mai crescut ... nu mai trebuie sa fiu la 22 acasa ... dar tot intinsa pe gresie stau ... :-<