vineri, 22 februarie 2008

Am eu un plan ascuns ...

[... unde imi sunt banii ... ? unde s'au dus anii in care credeam in tot ... ?]

Pe principiul "orice are un inceput" incerc sa fac o schita, un plan, cum vreti sa ii ziceti la ce va fi de acum incolo ... cred ca e cazul ... sa ... sa se schimbe ceva ... dar cum nu e prima oara cand zic ca "ceva trebuie sa fac ca sa fie mai bine" , nu mai dezbat subiectul . o las asa .
... m'am saturat sa'mi spuna lumea ce e bine si ce e rau ... si nu atat ca nu vreau sa aud sfaturi ... sunt mereu memorate si apreciez gestul ca acel cineva,x, isi rapeste din timpul lui pretios ca sa'si spuna parerea ... exact ... nu cred ca ce aud de la voi e un sfat, ci mai mult o parere ... poate nu e bine nici ca voi ... nici ca mine ... sfatul a devenit o simpla parere care poate este doar a voastra ... si sa revenim ... ma deranjeaza ca "sfaturile" pe care mi le dati ... sunt intr'adevar ok ... dar ... ce imi spuneti voi eu stiu deja ... si cred ca va dati seama de asta, pt ca nu sunt imbecila ... si urasc sa aud din gura cuiva exact ce gandesc si eu ... urasc ... din simplul motiv ca desi stiu ca trebuie sa incep cu dreptul, eu tot cu stangul pasesc ... priceput? ... e simplu ! e foarte simplu ...
si m'am saturat al dracu sa mi se spuna ca nu e bine ... dar din tot ce fac e ceva bine? de ce mereu auzi numai :"nu" ... de ce nu e si "da"? de ce se spune numai ce e rau?! /:) nu... nu inteleg! e atat de usor sa oferi ... oare? daca ar fi atat de usor am fi cu totii "altcineva".

1 păreri:

scatteredbrain spunea...

http://skotta84.blog.is/album/EMOKID/

www.lukechueh.com

ceva ce sigur are sa-ti placa!