marți, 12 februarie 2008

[ ... dezbracat ... asa ma simt uneori ... ]

OCS? a zis cineva OCS?

Stau la 1juma agatata de 2 beri [goale] ... al 2'lea pachet de tigari care se termina si el ... si gandesc ... [nu am ganduri de aruncat] ...
Nu stiu ce sa mai fac ca sa'mi revin ... dar cum as putea sa'mi revin cand eu nici macar nu sthiu ce am ... de fapt, am ceva? paradox!? ascult obsesiv OCS ... beau Beck's ... fumez un Pall Mall si'mi doresc sa ma nasc iar ... o iau razna ... nu exista coerenta ... vorbesc in dodii ... de vreo 3-4 ani nu m'am mai simtit EU ... e cam tarziu sa mai rezolv ceva? ma repet : cand ascult OCS la un concert ma simt ... EU! Dar cine sunt EU?

[as vrea sa fie in fiecare zi un concert OCS]

1 păreri:

scatteredbrain spunea...

daca afli ceva m-anunti si pe mine,dau o bere si o minte fragmentata,pana una alta au doua in martie,nici unu` in Bucuresti:((