vineri, 8 februarie 2008

[sunt un nenorocit ...]
... am auzit ca sunt raspunsuri in pahare pline ... si le'am golit ...

E urat sa realizezi ca ai trait degeaba ... e urat sa'ti dai seama ca atatia ani ai trecut prin atatea chestii care practic nu'ti folosesc la nimic ... si e greu sa'ti spui, cu voce tare, ca nu ai facut nimic atatia ani ... dar, daca stai sa scormonesti prin viata, o zi, doua, poate tot ajungi sa scoti ceva bun la lumina ... e bine ca inca mai tin la 1,2 persoane ... si supararea lor ma doare ... de mult nu am mai simtit un gol in stomac cand cineva imi plange la telefon ... sau cand cineva sta trist la o masa ... si ... as vrea sa ajut ... cum pot! fie ascultand, fie dand un sfat [cat pot eu de bun], fie ... pur si simplu cu prezenta ... e urat sa bei singur/a ... prieteni? nu avem ... unde nu sunt, facem ... dam o sansa ... speram ... si poate "ne'o luam" sau nu ... poate nu ... si azi a fost lumea suparata ... si azi ... si eu ... si u ... noi ...