sâmbătă, 15 martie 2008

[ ... ]

... nu ma obosesc sa'ti zic nimic! e pacat ... e pacat ca imi schimb si mai mult parerea despre tine ... dar de ce te'ar interesa? ai fost un [terminat] jegos azi ... nu exista scuza/motiv ... daca eu nu am gasit => nu exista ... nu sthiu cum reusesti ca de fiecare data cand mi'e dor de tine sa ma faci sa te ... mda ... esti praf!

... azi a fost o zi ... ok! ce sa zic ... am vazut cea mai mare palma data vreodata ... deci ... =))) doamne ... =))) ma gandeam ca daca ii dadea un pumn se inchidea Romantica pt. reparatii si renovare totala ... [C. se albise la fata]

... in rest ... ahahha... a fost o zi tare amuzanta, fara draci ... bine, doar putini [pe refugiu la 19] ... "uite'l pe X" .... "ce glume de cacat ai in tine ... aaa ... buna!" [=))))) =)) ] genial ... penibila faza ... dar macar am ras!

... ... ... ... ... ... ... ... ... ...