marți, 18 martie 2008

Chiar nu ma intereseaza,
Parerea celorlalti nu conteaza
Nu'mi pasa, stiu c'or sa vorbeasca,
Nebuniei mele sa se'mpotriveasca.

Nu'i nimic ... Dan te iubim, noi ca tine vrem sa fim! :D

[aseara m'am facut iar praf (...) iar noaptea asta nu este de mine][16 martie ... ] sa fim seriosi ... e clar ca pt unii oameni 20 de lei inseamna enorm ... sau, chiar daca inseamna "nimic" , totusi... nu iti convine sa arunci 20 de lei pe "nimic" ... cu toate astea ... sunt convinsa ca daca pateam eu ce au patit iesenii, a doua zi, a treia sau peste un an eram la concertul lor ... si nu tinand cont de bani ... ii iubesc enorm ... imi place ce aud ... nu e normal ce au facut ... nu mi se pare nici grotesc ... e urat intr'adevar ... dar sa fim seriosi ... un fan nu'si huiduie trupa preferata ... pe langa faptul ca iesenii sthiu doar sa huiduie in limba romana ... ca de vorbit corect ma indoiesc ... din cate am citit pe forumuri ... e groaznic ... buey baieti ... fetite ... oameni ... la noi aici in Romania ... unde ascultati voi OCS ... aici ... se vorbeste romaneste ... "nooo .... binie ... bre...fain" mai bine ati invata lb. romana si dupa aceea v'ati duce la un concert OCS ... da' chiar ... voi intelegeti ceva din versurile lor?

mie mi'ar fi rusine:

"Fiind o trupa, din ce inteleg io.... Si ce canta? Ma rog, cand o face, ca b ne esplica altele?"
"Si de ce te-ai duce la asa ceva ?! Yet again ... is si astia niste unii ce-au calcat in flegma de vedete ... "
"Pesemne ca li s-o racit bataia..."
"... is penibili"
"Da, cine is astia, ocese?Is romani, sau din ceva republica slava ?"
"vazui si eu pozele de la un fan suparat pe ocs dn iasi..."
"prosti is aia care il platesc "

... si lista poate continua cu succes ... cred ca nu se mai poate zice nimic ... mai bine v'ati uita in oglinda si v'ati huidui singuri ... iesenilor ... ;)
Bafta ocs ... ne vdm in Suburbia!

28 Martie 2008 (vineri) - OCS @ Suburbia, Bucuresti

[prostiile spuse de oameni care probabil nu au facut nici 4 clase sunt luate de pe http://www.metalhead.ro/forum/index.php/topic,5093.25.html ]

2 păreri:

scatteredbrain spunea...

daca fac asa in suburbia am sa stau la usa si-am sa-l calc pe cap pe dan!!!nu e vb de bani,e vb de respect,eu ca un fan adevarat ce ti-am cumparat albumele originale si platesc biletu` la concert tocmai pt. ca te respect ca artist(cand vb. aia,sa traiasca odc-ul iar de intrat la concerte pe moca mai ales in Suburbia slava domnului nu-mi fac probleme)astept sa fiu tratat cu acelasi respect din partea lor!ii iubesc,am sa ma tot duc dupa ei,da` asta nu inseamna ca nu meritau huiduiti si cum ti-am spus daca eram acl ii rupeam capu`(si nu-s un fragil deloc,believe me!!)!
Ne vdm acolo :*

Anonim spunea...

Ce sa-i mai rupi capul ca deja era rupt :)