vineri, 18 aprilie 2008

Ambitie, orgoliu sau doar prostie ...? :)

... mda ... cred ca pe tema asta am discutat 1 an si 2 luni incercand sa ajung la o concluzie ... cum aia 1 an si 2 luni au fost degeaba, asa si discutia ... [ :) funny? ] Stau ca o meduza borsita pe plaja in fata monitorului [urata comparatie :)) ... cand o sa va simitit asa sau macar asemanator, lasati un comentariu ca sa simt ca nu sunt singura pe lume :)], beau ness la ora 00:15, fumez ca un turc ... si am si pretentia sa adorm ca sa am cum sa ma trezesc la 6 dimineata ... ascult ... fara indoiala, OCS, dau din cap ca o cretina si chiar cred ca mai am o scapare :)) rad si isteric ca sa fie tot perfect ... aaa... si evit sa ma uit pe mess ... il tin deschis si atat ... ["ALO ... SPRITE? Mi'e frica!" - OCS - Nu incerca asa ceva acasa] hmz ... mi'e frig ... sa trecem peste si sa revenim la discutia initiala, vesnica si obsedanta ... adevarul e ca nu sthiu de ce ma macina o prostie , am atatea lucruri mult mai importante de facut ... de exmplu: sa citesc o carte sau sa continui sa ma chinui sa inteleg ceva la matematica ... /:) asta a venit din putzul gandirii ... buuun ... ambitia tine putin si de orgoliu [oarecum] ... bha ... da' ambitia mea in momentul asta e de o prostie rar intalnita ... =))) rad singura ... ["ALOOO .... SPRITEEEEE?"] ... gata ... stai ca iar m'am enervat ... vb singura ... nu mai am chef sa debitez ... acum chiar m'am enervat :))) serios ... =))

Acum ma simt ca o meduza borsita pe plaja luata la misto :))) vezi ... timpul lucreaza pt. noi ...


... meduza borsita pe plaja luata la misto rau de tot =))) ...

1 păreri:

scatteredbrain spunea...

ce intelegi tu prin "meduza borsita pe plaja"? =))
eu unu` am o mare stare de BLEAAAAAAAAAAAHHHH!!
cre` ca dupa munca ma duc pe motoare sa beau o bere la aaaeeeeeer!! :P