miercuri, 23 aprilie 2008

[... si motive poate nu am ... ][sau poate da ... ][sunt singura ... ]

Ploaia care va cadea
Pacatele toate mi le va spala
Balans, balans... hai, hai...
Mi-e din ce in ce mai clar ca n-o sa ajung in rai.


Rad ... azi am ras fara motiv ... imi vine sa strig in gura mare ... ca SUNT FERICITA! ... dar si ca sunt cea mai parsiva si ipocrita ... [omul care mi'a zis asta mi'a deschis ochii... nu a gresit ... ] NU O SA MAI SUFAR ...

Nu vreau sa fiu amabil, nu vreau sa iti zambesc
E plin de oameni cumsecade si de escroci decenti
Moralisti perfecti, zambetu-i pretext
Aparentele inseala, viata e doar un test


... O sa am tot ... tot ce'mi doresc de la viata ... o sa ma uit la unii in sictir, pt ca merita ... la altii in scarba ... la altii cu admiratie ... pe altii o sa'i ador ... de altii o sa'mi fie dor ... pe unii o sa'i iubesc, la misto, pe bune ... sau cum o fii ... sau pur si simplu ... cand o sa spun ca mi'e dor ... nici prin cap nu o sa va treaca la cine ma refer ... sunt eu ... asa sunt eu ... "iti place sa te joci cu oamenii?? de ce te'ai jucat cu mine?" ... macar de v'ati da seama cand ma joc cu voi, cand iubesc, cand plac sau cand ma doare fix in pix de voi ... nu intelegeti nimic ... NIMIC ... ;) sunteti nimeni ... ati fost si o sa ramaneti nimeni ... oricum ... egoismul din mine urlaaaaa ... cere ajutor ... intelegere ... ma simt atat de bine in pielea mea ... si motive poate nu am ... sau poate da ... sau poate ...

De ce sa plang atunci cand pot sa rad ?
De ce sa mint atunci cand pot sa uit ?
Decat sarac si bolnav, mai bine bogat si sanatos
Dar exersez zi de zi mersul pe jos
Soarele rasare... pentru fiecare...
Pentru fiecare jumatate... e o alta jumatate...
Toata lumea are parte, se imparte, se desparte
Viata-i ca o doamna cu moravuri lasate deoparte...
Zambeste-ï nu sta deoparte.
... m'au inrait aia 1 si 2 luni ... m'au facut sa fiu materialista ... cu cine trebuie ... [sa nu se simta cine nu ar trebui sa se simta ... ] ... m'au facut sa nu iubesc... sau ... mai bine zis ... atunci cand vad ca ceva simt ... sa ma controlez ... sa ma cert ... : "NU E BINE " ... o sa scap si DE asta ... repet: sunt prea egoista ... prea ipocrita ... sunt prea ... prea pt ... sunt EU!
[o sa am tot ce'mi doresc ... jur ... "... da' nu stiu de ce" ... o sa iau tot de la viata]

1 păreri:

scatteredbrain spunea...

Prietena mea cea mai buna imi spune mereu ca eu sunt omul cu 7 vieti paralele,multiple personalitati...desi ma cunoaste cel mai bine reusesc s-o surprind mereu :))
iti iteleg haosul...sentimentele amestecate,zambetul de azi si lacrmile de maine...si egoismul...pt. ca si firea mea ticalosita se bucura cand vede ca nu e singura atat de confuza :D