joi, 3 aprilie 2008

Vorbeste musetelul din om ... :">

E valabil si dupa 2 cani de ceai ... si nu orice ceai, ci de musetel si tei :) si dupa 2 guri de apa ... ["un cuvant mare"] ... da' cum e el mare asa ... nu'l spun gratuit ... eu stiu ca sunt greu de inteles ... de aceea nici nu cer intelegere ... [sau cer ... ? :"> din cand in cand :"> ] [ "as renunta la tot ... si la mama si la tata si ... etc " :) ][... mi'e dor ...] fericita de vreo 3 saptamani incoa' ... si asa vreau sa fiu si peste urmatoarele ... hmz ... peste urmatoarele 4000 de saptamani [am facut calcule ... pe cuvant :) ] mai vb atunci ... sa vedem daca nu o sa fie asa ... gata bha ... era si cazul ... si cand mi'o fii mai rau sa imi fie asa de bine ... [summit frumos si lejer]

"E moral sa fii altfel decat altii, chiar daca altii sunt in acest moment mai multi"

[... mi'e dor ...]