sâmbătă, 17 mai 2008

De-atuncia chiar nu se mai stie
Nimic de oachesa Printesa
Babele din imparatie
Spun c'a fugit
Cu ala de-l iubeste

Si chiar asa trebuie sa fie
Singura sa-ti alegi destinu'n viata
Nu'i lasa ca sa te vanda (pe tine fata frumoasa)
Ca pe'o vita in piata....
[ Pe sub norii de hartie - Mihai Margineanu ]
... unele chestii m'au lasat azi perplexa ... e 8 juma ... sunt nedormita si fericita ... numai ca ... numai ca ... sunt doua chestii care ma macina ...
... m'am gandit, nu de multe ori ... ca inconstient sau constient vreau ca cel de langa mine sa plateasca pentru TOT ... si imi dau si eu seama ca uneori gresesc cu unele faze ... unele lucruri nu se spun ... mai ales cand nu imi influenteaza viata cu nimic ... mai ales atunci ... stiu ce vreau de la viata ... si ce vreau ... AIA o sa am ... o sa storc viata asta pana o sa tipe ... o sa urle ... o sa storc vreo 6 ani din viata ... o sa'i usuc si o sa'i pastrez undeva ascunsi... ascunsi de mine ... sa'i mai scot la lumina doar cand mi'o fi mai rau ... si sa nu se inteleaga ca : "nu am trecut peste... " ... ba mai mult ... am trecut si am si invatat ceva ... cu tot cu "sechele" ... cu tot cu ... sunt fericita ... si asta e cel mai important pentru mine ... atat mai vreau de la viata : sa rad ... in rest ... am avut ... le am... si o sa le am pe toate ... nu promit, nu jur ... imi dau cuvantul de onoare!
... azi mi'am demonstrat ca pot ... ca daca vreau pot ... ca daca nu vreau ... ramane nu... azi mi'am zis ca ... 6 ani au trecut ... [remarcabil de discret]
[ "... eu am crezut la inceput ca ..." ]