miercuri, 11 iunie 2008

... [nici nu mai stiu ce simt acum ... de la scarba la sila pana la ... conteaza? ] ...

Ma si gandeam zilele astea ca ... e imposibil sa fie tot asa cum pare ... desi ... uneori imi blestem zilele pt ca am ajuns sa gandesc atat de mult ... pt ce? ca sa ce? ["oare ce ar trebui sa fac acum? oare e bine daca? a da ... a, ala e un prost ... sthiu asta ... ar trebui sa ... ?" bla, bla, bla ...] aberatii ...

Cind viseaza, omul devine zeu. Cind gindeste, se transforma in cersetor. - Friederich Holderlin

Am uitat sa visez ... am uitat cum e sa te bucuri de cel mai "nepretuit" lucru ... am uitat cum e sa razi ... da ... am uitat sa zambesc ... totul e fortat ... totul trebuie gandit ... untul nu merge fara paine ... nu stiu ce vreau sa zic acum ... am n'shpe mii de chestii in cap ... care da ... trebuie gandite ... stiu ca ceva s'a schimbat ... dar se pare ca nu'mi foloseseste la nimic ... un exemplu ? hmz ... am zis : "no beer" ... dar cand am vazut ca si daca nu bei bere ai burta ... la ce folos ? si nu ca as fi facut un sacrificiu ... nu ... ca beam vin, nu mai beam bere ... cine vrea intelege ... si am inceput sa beau bere iar... wtf ?!

... deci ... urmele raman ... ai baut bere? ha .... trage acum ... trage de fiare ... [ probabil pare ca aberez ... in fine ... eu stiu ce spun ] ... si acum ce ar trebui sa fac? indiferent ce ai face, totul ramane scris undeva ... important e ca sunt facuta de asa natura sa ... [ "te fut in gura" ] ... sa nu ma intereseze ... sunt orgolioasa ... ma cunosc prea bine ... stiu de ce sunt in stare ... stiu ce am simtit cand am baut cate o bere "in plus" ... stiu ca tot ce faci o sa conteze, o sa'ti influenteze viata ... mai mult ca sigur ... eu sunt mandra ... f ... si ma simt bine in pielea mea ... pot sa fiu un Narcis toata viata ... nu ar fi o problema ... poate deja am inceput sa'mi admir chipul intr'o balta plina de broaste ... niciodata nu o sa fie tot perfect ... nu mi'a placut rozul ... ci griul ... nu vreau sa cred ca sunt singura care ma intelege?! /:)