luni, 9 iunie 2008

Dar singura s'a tradat ...
... ce mult mi'as dori ...
... rar doresc binele cuiva ... de obicei sunt indiferenta ... ti'e rau? ce sa'ti fac? sunt o egoista ... si azi mi'am demonstrat'o ... sau nu neaparat ... trebuia sa stau acasa pt ca ii era ei rau? sa fim seriosi?! [doare uneori ... ] si m'am abtinut sa nu spun si eu ... si eu niste chestii care se aseamana ... nu ca repros ... ci ca exemplu ... in fine ... daca ii era rau ... nu se simtea mai bine daca stateam acasa... iar daca o durea rau ... putea sa'mi spuna: "da u cu aspiratorul" ... mda ... what ever ... [si nu e vorba de egoism neaparat ... si de ... sa fim seriosi ... ai o gura ... foloseste'o ca sa spui ce ai de spus ... nu reprosa mai tarziu!]
... si tie ce sa'ti zic?! nimic ... t.i.
" -un om intr'o asemenea situatie este la fel de aproape de moarte si de nevoia de tandrete, de intelegere; e in stare atunci sa cerseasca un semn de care in conditii obisnuite se poate lipsi; si, cand nici cersindu'l nu'l poate obtine, urla ca un animal; prin acest urlet, omul face o ultima incercare de a se salva inainte de a se scufunda cu totul;
-daca unul, unul singur dintre cei de fata, ar fi reactionat, ea s'ar fi oprit; dar toti o priveau prin oglinda sau ii intorceau spatele;
-tipatul nu este un argument, dar este o dovada ca omul acela nu mai are de a face cu logica.
Asa a inceput o alta nebunie de a mea ..."


Viata pe un peron - Octavian Paler