duminică, 19 octombrie 2008

... vreau sa stai langa mine ... vreau sa te simt aproape si vreau sa pot sa te vad in orice moment al zilei ... fie ca o sa'mi apari in fata "in calitate" de prieten ... iubit ... sau ... sau atat ... nu vreau sa pleci si sa nu stiu cand o sa te mai intorci ... nu vreau sa'mi mai spui : "poate nu o sa ne mai vedem ... " ; m'am obisnuit asa, m'am obisnuit sa te vad in fiecare zi ... si asa vreau sa ramana ... si maine ... si peste o luna ... si peste 1 an ... nici prin cap nu mi'a trecut ca o sa fiu pusa in situatia asta ... si daca o sa'ti fie bine acolo crede'ma, nu o sa pot sa ma bucur ... vreau sa fii fericit ... dar aici ... desi ... ar fi bine pentru tine ... desi ... poate e mai bine departe de toti ... nu vreau sa pleci ... si pe mine cine o sa ma mai tina in brate? si cine o sa ma mai certe asa cum o faci u? si cine o sa ma mai enerveze ... asa ... cum numai u reusesti? si cine o sa ma mai iubeasca ... cine si de ce?