vineri, 28 noiembrie 2008

... acum poate sunt mai mare si inteleg ... inteleg ce inseamna sa pierzi pe cineva ... ce bine era daca nu trebuia sa inteleg vreodata ... imi aduc aminte acum parca mai clar ca niciodata ... cum era la Moscova si cum era acum o saptamana ... imi aduc aminte parca mai bine si mai clar cum era la majoratul meu, in decembrie, si cum era ieri ... "la multi ani si sa te vedem mireasa!" ... si "viata de caine ..." cata ura am putut sa simt ieri ... cata ura pt ... pt tot ... si nu exista nimic care sa te consoleze ... nimic care sa te faca sa rasufli usurat ... exact ... exact ... "tot e o mascarada" ... imi pare rau ca am zis acum o saptamana ... : Doamne ajuta! ...

... eu cred ca acum ai fi vrut sa fii la mare ... cu noi ... stiu, sigur ... ca o sa ma vezi mireasa!