joi, 27 noiembrie 2008

marti, 25 noiembrie 2008 , ora 13:20 ...

Daca mai aveam vreun dubiu ... nu mai e! ... si acum nu vreau sa stau sa mai dau vina pe cineva ... sa urlu la cineva ... sa cert pe cineva ... nu vreau sa fac un monolog ,aici, in camera, in fata calculatorului ... si stiu ... e ceva natural ... dar sunt multe alte lucruri de reprosat ... dar m'am convins: nu am la cine sa urlu ... nu am cu cine sa ma cert ... nu am pe cine sa dau vina ... si nu am cui sa'i fac reprosuri ... nu ... nu eram convinsa ca existi ... nu era convinsa ca nu existi ... dar de azi ... de azi nu mai monologhez!
... nu exista nimeni si nimic care imi poate lega niste ate de maini si de picioare si care sa faca ce vrea din mine si cu mine ... nu suntem marionetele nimanui ... drumul il batatorim singuri ... nu il face nimeni ... nu ... si nu e scris nicaieri ca drumul incepe de undeva si se termina altundeva ... ca drumul incepe candva si se termina altcandva ... si nu scrie nicaieri ca o ia pe aici si pe acolo!nu hotaraste nimeni toate astea!
... iar Tu ... Tu ... nu ai fost si nu vei avea cum sa fii vreodata ceva in care sa sper ... si azi , lasa'ma, te rog! [lasa'ma sa las lasarea]