marți, 18 noiembrie 2008

N'ai voie sa gresesti ...

Exista doua feluri de oameni ... le'am cunoscut pe aman2 ... mai mult sau mai putin ...
... sunt persoanele din jurul meu ... care'mi fac rau voit ... si pe care nu le condamn ... nu le urasc ... oricand as putea sa spun lucruri care dor mai rau ... si nu inventate ... dar ... la ce folos? cine se simte mai bine? dar fauna asta m'a ajutat si ma ajuta in continuare sa nu ma plictisesc ... [ ... bine... sa nu fim ipocriti ... mai devreme sau mai tarziu roata tot se intoarce ... fie ca o intorc eu, fie ca se intoarce singura ]

N'ai voie sa traiesti ...
... si mai sunt alte persoane ... care ... desi ma fac sa ma simt bine pe moment ... sa zambesc, imi deschid si ochii asupra lumii in care traim ... si ramai cu un gust amar dupa orice experienta de genu' ... nu vreau sa dau exemple ... nu vreau sa inventez ceva ca sa intelegeti ... ma gandesc ca ... oricand as putea sa fiu persoana pe care eu, in momentul de fata, nu dau nici macar o flegma ... [ce urat vorbesc]. Dar cum invat cu spor de ceva timp si meditez asupra acestui lucru, automat imi vin in minte [obsesiv] trei cuvinte: NU IMI PASA! ... de voi ... de nimeni ... si nu cred ca in lumea in care traim ii mai pasa cuiva de cineva ... da ... ne pasa atata timp cat noua ne este bine ... cat timp nu avem probleme ... cata vreme mai este timp sa ii ascultam si pe cei din jur ... chiar daca ... recunosc ... sunt cateva persoane pe care pot sa le numar pe degetele de la o mana, persoane pt care as ridica un deget ... prefer sa nu afle niciodata ... la ce folos ... ?! tot cu ajutorul "lor" am ajuns sa gandesc asa ... ce sa'i faci ... ma multumesc momentan cu faptul ca sunt speciala in ochii cuiva ...

Nu poti sa nu iubesti ...