joi, 1 ianuarie 2009

"a fost o vremea ... cand eram tot timpul fericit ... cand dansam ... de luni pana duminica era ca'n paradis ... lumea s'a schimbat ... " ... poate si eu m'am schimbat ... vreau altceva pt '09! si o sa fie altceva ... sau sa fie atat de bine pe cat a fost anu' asta ...

... uneori ma simt f f mandra ... cu toate ca in fata voastra par un nimic ... eu ... nimicul asta ... eu ... eu ma iubesc ... si am si de ce ... eu cu problemele mele ... ma iubesc ... si imi dau seama ca pe langa x si y sunt o persoana fara ... dar fara probleme ... desi ... azi chiar mi a fost dor de tine ... e primul revelion fara tine ... dar sa stii ca ne am gandit la tine ... la 00 fara 5 min ... la 00 ... si la 00 si 5 min ... si acum ... si tot timpul ... te iubim ... si stiu ca mereu o sa fii langa noi ... imi lipsesti mult ... de abia acum imi dau seama ca nu mai e la fel ... mereu ... dar mereu o sa mi lipsesti... o sa fii mereu in inima mea ... te iubesc ...