duminică, 22 martie 2009

... ce sec!

... acum mai mult ca niciodata mi'am dat seama ca nu e bine sa generalizezi ... nu cred ca exista "mereu" si/sau "niciodata" ... mereu mi'a placut sa imi las un loc pe unde sa pot sa ma strecor ... sau macar sa'mi lase impresia ca ma pot strecura ... poate la un moment dat o sa dau de un zid peste care nu o sa pot sa trec ... dar ... am ceva de pierdut? sau ... am avut ceva de pierdut pana acum? iar dodii ... dodii pt cine citeste acum ... in fine ...

... ma si miram acum cateva zile: " [ar merge un pahar de vin ... in cinstea faptului ca am descoperit ca inca mai pot sa sper ;) ... v'am pupat! ] " poate ca nici atunci nu am sperat ... sau visat ... chiar ma gandeam ... eh ... bine ca am avut macar impresia ca "sper" ... si las ca totul sa urmeze cursul firesc ... desi ... mi'e al dracu de dor sa visez, sa sper ... as vrea sa invat ... sa pot sa o iau de la capat ... :( da ... dodii ...
... as vrea sa fie vineri in fiecare zi ... sau poate nu o sa mai fie vineri prea curand ...
... cam atat pt azi ... nu ma simt prea bine si tot ce vreau e sa ma bag in pat, sa adorm ca sa nu ma mai gandesc la nimic !