joi, 5 martie 2009

"Trăise un moment de dezamăgire, acum că siluetele străvezii căpătaseră nume, adică o determinare destul de clară, care nu mai admitea recurs, şi se gândise să le mâzgălească pe deasupra, cu creionul, o altă identitate."

... nici nu stiu de cine mi'e dor ... daca mi'e dor ... daca exista el sau e doar in inchipuirea mea ... si nu stiu daca pe el l'am vazut atunci sau pur si simplu am visat ca am trecut unul pe langa altul ...

... e mult prea tarziu ca sa mai aiba rost sa ma gandesc ce era de facut, ce e ... ce va fi! ceva mi'a scapat atunci, in momentul ala ... ceva imi scapa si acum ... e o tampenie sa spun ce simt ... ca imi e dor ... oricum nimeni nu ar intelege si nici nu vreau sa fiu inteleasa ... in fine ... cred ca nici eu nu inteleg ce simt ... poate nu mi s'a mai intamplat pana acum ... sau poate asa am simtit mereu dar am uitat ... sau poate ... ce importanta mai are sa te gandesti la ce a fost ...? cand in fiecare dimineata si in fiecare noapte totul devine o certitudine ... nici nu stiu daca trebuie sa ma bucur de sentimentele astea ... caci nu am mai avut demult un gol in stomac din pricina unui gand stingher si pervers uneori ... sau daca ar trebui sa ma sperie ... !?!

[ar merge un pahar de vin ... in cinstea faptului ca am descoperit ca inca mai pot sa sper ;) ... v'am pupat! ]