joi, 16 aprilie 2009

imi vine obsesiv in minte aceeasi intrebare: " ... si daca o sa dispar, ce o sa faci? " si'am zis: nu stiu ... si nu stiu ... blonda? dragutza ? ... da' e aiurea ... in fine, nu stiu ... nici nu vreau sa creez probleme, dar nici nu vreau sa stau asa ... nici nu vreau sa uit, nici nu vreau sa incerc ... nici nu mi'e frica, dar nici nu sunt curajoasa ... nici nu stiu ... cel mai bine ar fi probabil sa stau in banca mea si sa'mi vad de ale mele ... am zis ca nu stresez ... eu am fost aia care s'a batut cu pumnii in piept ca nu streseaza ... :( eh ... la dracu ... pot sa zic un noapte buna ... sau nu ... oricum nu aude telefonul ... il aude cand vrea ... mi'e asa dor ... ce proasta sunt ... [ si nu vreau sa ma transform in "melc" ] ... mai bine ma bag in pat ... poate reusesc sa adorm ;) vise, vise, vise si iar vise ... noapte buna!