sâmbătă, 2 mai 2009

You're all wrong ...

... mi'e asa dor uneori ... urasc diminetile cand stau rezemata de un perete, cand mi'e dor ...cand imi vine sa ii fut una telefonului, sa se dezmembreze ... cand imi doresc sa treaca dracu orele mai repede fara sa dau mesaje ... cand stau si ma gandesc la cei 19 ani care au trecut ... cand ma gandesc la ultimii 4 ani pe care m'am chinuit parca sa'i fac sa fie exact asa cum nu vroiam sa fie ... urasc sa stau si sa ascult aberatii ... variatiuni pe aceeasi tema ... cuvinte aruncate fara rost ... uneori chiar nu am chef! si vad ca lipsa asta de vlaga ma acapareaza ... autocontrol? ce e asta? sincer ... poate suna ca dracu': dar tot ce voua va pare anormal, pentru mine e sanatos ... psihic ... si nu ... tot ce voua nu va convine mie imi place ... si nu mai incercati sa ma intelegeti pentru ca nu vad, in primul rand, unde e rostul si in al doilea rand: nu o sa reusiti ... suportati'ma atata timp cat nu fac rau nimanui ... nu ma mintiti ca e tot roz cand eu vad tot al dracu de negru ... si nu'mi mai spuneti ce e bine si ce nu ... de ce sa'ti doresti sa ma cunosti cand nu ai reusit in atatia ani sa te cunosti pe tine ... eh ... nu vorbim de exceptii ... [ It's hard to see you again, an emotional retard ]
... si lasand toate gandurile mele din dimineata asta stupida, mie chiar mi'e dor ... si ce as face daca? acum imi dau seama ca raspunsul de atunci a fost inutil, la fel ca si intrebarea ... toate au fost degeaba ... desi ... care toate? cand nu a fost nimic ... a fost nimic si degeaba ... si stau si ma uit... oricum nu vad nimic ... si daca as vedea, ce? Dodii ... cred ca o iau de la capat ... cand zic mi'e dor ... imi este!