sâmbătă, 6 iunie 2009

Acelasi efect placebo ...

... ma simt ametita ... si nu de la alcool ... ce nebunie, nu? e ciudat ca vin intrebari una dupa alta, una dupa alta ... una mai tampita ca celalta ... si realizez ca ... tot ce s'a intamplat si ce nu s'a intamplat in 20 de ani ramane scris pe toti peretii ... nu era greu sa'mi dau seama ... numai ca ... si ce nu a fost poate murdari uneori un colt din mizeria asta de jurnal ... jurnal in care se semneaza cine vreau si cine nu ... mizeria asta in care fiecare zice ce vreau si ce nu vreau sa aud ... mizeria asta unde nu am eu nesimtirea sa raspund ... aici ... unde niciodata nu am spus cand a trebuit ce m'a deranjat sau ce am simtit! m'am saturat sa aud toate porcariile ...
... focar de infectie! mizeria asta care se aude acum pe pro tv ... si pe care o am in playlist ... beau mizeria asta de suc de portocale ... fumez acelasi pall mall ... am acelasi gand mizer ... astept acelasi bac mizerabil ... aceeasi mare ... acelasi nisip ... acelasi om ... aceeasi bomboana cu lapte ... [ am mainile uscate ] ... am acelasi telefon futut in colturi ... am baut aceeasi vodka cu gust mizerabil de rom [ melodie ... mizerabila ... >A friend who's dressed in leather<] ... mda ... mizerabil, ce mai, are rost sa mai dezvolt ideea?! ma simt mizerabil in noaptea asta! mizerabil concert!

... placebo in scopuri experimentale,pentru a'mi studia reactiile psihice ... !


[ I know we're broken ... ]